At Julia's Crib

Heej :D nu är jag och Julia hemma hos Julia :) Idag slutade vi jättetidigt för att vi åkte skridskor på gympan och då fick alla gå tidigare. Mitt knä hoppade typ inte ur led men benet under knäet stack ut jätte konstigt och gjorde jätteont igår kväll och det ville inte bli normalt så jag gick och la mig så.. Men imorse så såg det normalt ut igen fast gjorde lite ont så jag behövde inte gå på morgon träningen eftersom jag fortfarande har lite ont så det va skönt att slippa gå upp halv 6 :) Men det benet med konstiga knäet var jättevingligt när vi åkte skridskor så jag trillade mycket och en gång drog jag med mig Moa ner :P Fast nu ska jag sluta skriva ointressanta saker och lägga ut bilder istället :D
Magdalena, Steffie, Linnea, Moa, Mimmi, Saga, Rebecka och Karin längst fram
Nästan alla tjejer i båda klasserna :D
Steffie & Linnea <3
Magdalen & Jag
Igen :P
Steffie & Jag
Bästa bilden med bästa Steffie :D
Igen :)
Steffie, Moa & Jag
Igen
Jag och Moa haha
'
Vi kom ju inte upp...
Moa hahah
Jag
PUSS Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0