HEJ!

Hallu där! :) nu sitter Moa här och gör ingenting ingenting ingenting! jo pratar med nina och julia på skype! :D fast nu gick dem.... aja, idag har vi åkt skridskor som ni redan sett :P skööönt att sluta tidigt! asså jag blir så förbannad, en av olivias (min syster)kompisars mobil ringer exakt hela tiden, HELA TIDEN! just nu är dem och säljer kokosbollar (?) så hon kan inte svara! och det är så jobbigt! aaaaa nu ringer det igen! >:( jag blir galen, dessutom är det en jätte dålig låt! haha aja ska inte tråka ut er också! nu ska jag nog se om jag hittar nåt i kylskåpet och sen ska jag äta middag (tjock?) haha! sen måste jag göra matte som jag inte fattar ett dugg av, bara för vår lärare har varit borta i 2 veckor! :( aja betygen är satta redan så jag kan nog ta det lungt :P

(nu ringer det igen)

haha mitt tredje inlägg!

Fläta som jag gjorde på Linnea för några veckor sen :D 

(nu ringer det igen!)
aja puss /Mooooa

(nu ringer det igen!!!!!!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0