Hemma

Jag kom just hem från uppvisning + föräldramöte på dansen. Jag dansade inte eftersom min partner var på vift någon annanstans utan stod och tog kort på alla andra. Det kanske kommer upp något här sen.
Förutom att jag varit på dansen har jag inte gjort så mycket idag, har åkt hem från farmor och så har jag gråtit till robinson när jag skypade med Moa. Det betyder tyvärr att jag har ganska mycket läxor som väntar på mig, så dom ska jag ta itu med nu.
Kram Steffie

Bild från i fredags, jag ser väldigt koncentrerad ut. Undrar på vad...
Bild från i fredags, jag ser väldigt koncentrerad ut xD


Kommentarer
Postat av: magdalena

haha, jag ser ju skit konstig ut :P

2010-12-13 @ 18:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0