Top 10

Efter som förra inlägget var sjukt tråkigt gör jag ett till där jag listar min 10 favorit grejer som jag inte kan leva utan :P


Min plattång från ghd KÄRLEK!

 
Styling Powder från BJÖRN AXEN den enda hårsprayen jag gillar typ :D


Elisabeth Arden Eight Hour Cream så himla grym har hela hudvårdsserien men den här är klart min favorit!!


7 day scrub cream CLINIQUE, den bästa peelingen någonsin man blir helt sjukt mjuk i ansiktet helt sjukt!!


Skin smoothing cream från dermalogica ÄLSKAR den!


Basiron från apoteket, man får inga finnar bara sådär smörj på lite varje kväll så får du fin hy :D (till och med min brosa använder den)


i.d bare minerlas, det enda pudret jag någonsin kommer använda kommer aldrig byta märke haha (tips köp en mörkar fär och en ljusare så kan du blanda eftersom man inte är lika brun/blek hela året)


Mascara från Sephora, inte exakt den jag har men hittade inte den ialf så är den grymt bra :D Tyvärr finns inte Sephora i sverige så jag köper hur mycket som helst där när jag är utomlands så jag har så att det blir över nu haha :D


Concealer från Face, den är faktiskt riktigt bra och även här ska man köpa två olika färger så att man kan blanda :)


Primer från Smashbox, jag har den i mitten som ger lyster man behöver inte ens ha puder om man använder den så sjukt grym :) funderar på att köpa någon av dom andra också

Pussen
Nina


Kommentarer
Postat av: Emma

bra blogg! :)

2010-12-12 @ 15:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0